Boka hemstädning idag
Med hemstädning och veckostädning kommer du hem till ett rent och städat hem! När du börjar abonnera på Rena Ytors städhjälp kan tillvaron se ut så.
Regelbunden veckostädning kan ske med 3 olika intervaller: varje vecka, varannan vecka eller var fjärde vecka enligt fast schema och alltid med samma städpersonal.
Rena Ytor värnar om sina kunder och för att få bästa kvalite på städningen krävs att personal lär känna huset, dess rutiner och familjen som bor där. På så sätt utarbetas en städrutin som på bästa sätt är anpassad efter just Era individuella behov och önskemål samtidigt som Ni får en trygghet av att känna personen som tar hand om Ert hem.
Vi börjar gärna med en storstädning för att sedan lättare hålla ordning med den regelbundna veckostädningen.
Priset för hemstädning och veckostädning från 236 kr per timme (efter RUT-avdrag, inkl moms). Som privatperson i Sverige får du göra RUT-avdrag på 50% av arbetskostnaden för hushållsnära tjänster. RUT-avdraget får göras oavsett om du bor i hyresrätt, bostadsrätt eller hus.
Hemstädning pris och veckostädning pris från 236 kr per timme (efter RUT-avdrag, inkl. moms). Som privatperson i Sverige får du göra RUT-avdrag på 50 % av arbetskostnaden för hushållsnära tjänster. RUT-avdraget får göras oavsett om du bor i hyresrätt, bostadsrätt eller hus.
HEMSTÄDNING
Boka din veckostädning här!
Solnas Rena Ytor AB
bra jobbat. fönster glittrar som kristall. Martin är bäst.
Väldigt nöjd med städningen, testade några olika företag men tycker Rena Ytor var överlägset bäst. Mitt hem är alltid välstädad och jag upplever även att de gör det lilla extra. Även lätt att få kontakt med företaget, de ger en bra service och är lyhörda.
Vi har anlitat Solnas rena ytor i drygt 5 år och är mycket nöjda! Allt har fungerat jättebra från den initiala kontakten och tills nu. Vi har haft samma städerska hela tiden och skulle aldrig byta till ett annat företag De gör vår vardag så mycket lättare, trevligare och renare! :)
Hur ofta kan jag boka hemstädning?
Regelbunden hemstädning kan ske med 3 olika intervaller: varje vecka, varannan vecka eller var fjärde vecka enligt fast schema och alltid med samma städpersonal.
Hur lång tid tar en vanlig städsession?
Vid första mötet gör vi alltid en uppskattning på den tid vi tror kommer krävas för regelbunden städning baserat på husets/lägenhetens storlek, möblering, önskat städintervall m.m. Detta fastställs sedan efter första städningen. Allting sker under kontinuerlig kommunikation med kund.
Vad kostar städhjälp?
Priset för hemstädning är 236 kr/h (efter RUT-avdrag, inkl moms.) Som privatperson i Sverige får du göra RUT-avdrag på 50% av arbetskostnaden för hushållsnära tjänster
Är det alltid samma personal som kommer?
Som regelbunden kund hos oss får du alltid samma personal som städar. Vi ser vikten av att skicka en och samma person i den mån det är möjligt för att få ut bästa resultat av städningen. Personen lär känna huset, familjen som bor där och deras rutiner. På så sätt utarbetas en städrutin som på bästa sätt är anpassad efter just kundens individuella behov, önskemål och förväntningar. Utöver det inger det en känsla av trygghet för Er kunder då ni överlämnar Ert hem i händerna på någon som har koll och känner Er. Det händer såklart att personalen blir sjuk eller går på semester. I dessa fall erbjuder vi vikarie, men alltid efter överenskommelse med kund.
Behöver jag tillhandahålla några städredskap eller material?
Vid regelbunden städning använder vi oss av kundens städmaterial. Det är viktigt att det finns en välfungerande dammsugare, hink och mopp, trasor och tvättsvampar samt de nödvändigaste städmedlen. Vid bokning av regelbunden städning skickar vi alltid en lista på de produkter vi använder oss av så att det blir lätt för kunden att checka av vad som redan finns hemma och vad som eventuellt behövs fyllas på.
Hur kvalitetssäkrar ni städtjänsterna?
Vi har regelbundna personalmöten med utbildningar för personalen där vi utöver att lära ut även utbyter idéer och tips mellan varandra för att hela tiden växa och utvecklas som arbetare och företag. Kundnöjdheten är i fokus och vi har en gemenskap där alla i personalen har samma mål; att sticka ut på marknaden.
Vad händer om jag inte är nöjd med städningen?
Om du som kund är missnöjd med städningen ser vi gärna att Du hör av dig till oss och berättar om det. Vi tar emot informationen och gör en bedömning tillsammans med dig som kund om det behövs extra utbildning för personalen eller om det är aktuellt med ett personalbyte. Ibland klickar det inte av olika anledningar och det är ingenting konstigt. Det finns inget motstånd hos oss att diskutera och lösa sådana ämnen. Det som utmärker oss är att vi alltid är drivna till att hitta en lösning där båda parter känner sig nöjda och trygga samt kompensera för eventuellt missnöje
Är du i behov av städhjälp?